8:44 am - Cuma Eylül 4, 2015

Stardoll Şifre Kırma

Perşembe, 30 Ekim 2014, 14:31 | Teknoloji | 601 Yorum | Read 34688 Times
by admin

Stardoll Hesap Çalma

Stardoll Şifre Çalma

Stardoll şifre kırma programı diye yapılmış herhangi bir uygulama mevcut değildir. Bir kişinin stardoll hesabı nasıl çalınır diye merak eden kullanıcılarımız için bu durumun pek de mümkün olmadığını belirtmek isteriz. Keyloger ve trojan benzeri yöntemler ile stardoll şifre çalma hilesi gerçekleştirilebilir ancak bu tarz yöntemler maddi açıdan külfetli olduğu için böyle bir iş için kullanılacağını düşünmüyoruz.

Hepsi bir yana bu tarz yöntemler kanun nezdinde suç sayılır ve şiddetle uzak durulmasını öneririz.

601 responses to "Stardoll Şifre Kırma"

  1. Ahsen diyor ki:

    Ya eski hesabımı almak istiyorum.Şifremi geri almak istiyorum fakat e-posta mı daha onaylamamıştım.Uff 2014 den berli uğraşıyorum almak için.Bir türlü alamadım.Eğer alamazsam :( alırsam :) olcak valla.

  2. yardımmm diyor ki:

    ya çalabilen varsa hesabımı çalsın lütfen :(((

  3. melisa yıldırım diyor ki:

    bu hikayeden sonra beni anlayacaksınız . Ve hiçkisenin şifre vermesini istemiyorum. ben oynuyodum falan filan derken peri 16903 bilmemne adlı biri ben 100 stardollar yüklüyom. sanada yükleyeyimmi diye sonru . ama şifre gerek dedi. bende verdim sonra hesabıma girdiği an bilgisayarıma ayağım deydi. kapandııı. derken kız şifremi deyiştirmiş. ben başka bir hesap açtım. 4. çalınan hesabımın adı leydihadrise . onuda lalina mor adlı bir kullanıcı işgel etti. şimdiki kullanıcı adım kedicik012 bay bay şifre vermeyin ve hesabımı geri almak istiyommm . başka yol yokmu yaaa başka kodla bi yol varsa söyleyin yapayım. ama ben şimdi şunu hatırladım. şifremi unuttuma basın . eski kullanıcı adınızı yazın annenizin e postasını yazın. göndere tıklayın annenizinin mesajler yerine yeni şifre gelcek. ama u kullanıcı adınızı yazmayınnnn. dikkat edin omaaaa

  4. ad soyad diyor ki:

    yaaaa nasıl şifre kırılıyo yazın nolur benim birinden intikam almam lazım :(

  5. yardımmm diyor ki:

    ya bu hikayeden sonra beni anlayacaksınız ben stardolu siteden değil faceden kurdum sonra o çarı kasmak için başka bir çar kurdum ama bunu siteden kurdum neyse oynuyordum falan filan derken ben bu sitedenkini e-postayla bağlayım para gelsin dedim bağlamaz olaydım .bağladıktan sonra nedense faceden siteden kurduğum çar çıka durdu bi türlü kasdığım çara erişemiyordum bu yüzden e-postayı değişteriyim dedim (stardolldaki tabi)72 saat sonra dedi neyse dedim belki alırım ama sonra faceden giriyim derken yeni çar açma çıksın yani facedeki çarı kaybetdim belki çalarsam geri alırım diye düşünüyorum yani kendi çarımı çalcam suç deil ama nasıl yapcam bilmiyom lütfen yardım edin :( :( :'(

  6. mehmet diyor ki:

    ya arkadaşlar sıkıntı etmeyin sizde şikayet edin benimkinide çaldılarım kullanıcı adım:mrsevim idi ya

  7. ceren diyor ki:

    eda.stardoll kullanmadın bir sacı bana ver adım: divaceren122

  8. ceren diyor ki:

    eda.stardolll kullanmadın bir sacı lütfen bana verr.

  9. aylin diyor ki:

    olmuyooooooooooooooooooooooooooooooooooo

Leave a reply